שירותי מומחה ואאוטסורסינג

תקן 27001 ליווי והסמכה

שירותי מומחה

27001 מינימום סיכונים

תקן ISO 27001

פשעי אבטחת מידע גובים מחירים כבדים. לפי האתר "stickman", מומחים צופים שעד שנת 2022, העלויות יגיעו ל-10 טריליון דולר.זה לא נעים לגלות דרך החדשות שהמערכת של הארגון נפרצה ונתוני הלקוחות נפרצו, עם מערכת ניהול אבטחת מידע של תקן 27001 תוכלו להיות בעמדה טובה יותר בזיהוי סיכוני פריצה ואף למנוע אותם לפני שהם קורים. בחברת סינופיה יש מומחים אשר מכירים את נושא תקן 27001 על בוריו והם ידאגו ללוות אתכם לאורך כל התהליך בצורה הכי טובה שיש.

ליווי והסמכה לתקן 27001 בארגון

27001 אבטחה בתקן בינלאומי

תקן  ISO 27001 הינו תקן בינלאומי להקמה וניהול מערכת היררכית לאבטחת מידע. מטרת המערכת היא לנהל בצורה אפקטיבית את האבטחה על הנכסים של הארגון ולהפחית למינימום את הסיכונים אליהם הוא נחשף. התקן בא להסדיר 3 עקרונות בסיסיים ברמת השמירה על המידע.

סודיות – לאפשר נגישות אל המידע רק לאנשים המוסמכים לכך

אמינות – שמירת הדיוק והשלמות של המידע ושיטות העיבוד.

זמינות – יכולת לגשת אל המידע בכל רגע נתון.

לא משנה מה גודל החברה שלכם או באיזה ענף אתם עובדים, השגת תקן 27001 יכול להיות ניצחון ענק.

יחד עם זאת, זוהי משימה מאתגרת לכן חשוב להשתמש בכל המשאבים העומדים לרשותכם, אם הפנימיים או אם החיצוניים אשר ילוו אתכם לאורך כל הפרויקט.  אין ספק שהסמכה לתקנים הבינלאומיים שולחת מסר חשוב הן ללקוחות והן לשותפים העסקיים של החברה. אנו בסינופיה טכנולוגיות מבינים את חשיבותה של הסמכה ומודעים לקשים ולאתגרים שיכולים לצוץ במהלך הדרך.

בסינופיה קיימים יועצים מומחים מוסמכים לאבטחת מידע וניהול סיכונים אשר ילוו אתכם לאורך כל הדרך על מנת שלא תתקלו בקשיים או בעיות וכל זה בצורה מקצועית, אישית ויעילה.

יתרונות תקן 27001

  • תקן 27001 יסייע בהפחתת סיכוני אבטחת מידע של ארגונכם.

  • יישום התקן ימחיש לרשויות הרגולטוריות כי הארגון לוקח ברצינות את נושא אבטחת המידע.

  • התקן יסיע לכם לזכות בלקוחות חדשים ולשמור על הקיימים, מכיוון שהוא מוכר באופן בינלאומי, מה שיצור אצלם תחושת ביטחון שאתם תשמרו על המידע שלהם בצורה הטובה ביותר.

  • חוסך זמן וכסף – במקרה של משבר, אתם תחסכו מעצמכם לשלם כסף רב על פתרונות מכיוון שאתם תהיו ערוכים מראש.

  • זה לא נעים לגלות דרך החדשות שהמערכת של הארגון נפרצה ונתוני הלקוחות נחשפו. עם מערכת ניהול אבטחת מידע של תקן 27001 תוכלו להיות בעמדה טובה יותר בזיהוי סיכוני פריצה ואף למנוע אותם לפני שהם קורים.

לסיכום

ככל שהטכנולוגיה משתלבת יותר בתהליכים עסקיים, כך נוצרים אתגרים רבים בתחום אבטחת המידע. חברות רבות מתחילות להתמודד עם האתגרים הללו התמודדות שיוצרת חששות כבדים בכל המגזרים.

אחת הדרכים שבהן חברות יוכלו לשמור על עצמן היא על ידי יישום, הקפדה, ועמידה בנהלי אבטחת המידע בארגון. לשם כך, נוצר תקן 27001 שמטרותיו העיקריות הינן הבטחה, שמירה, בניית נהלים ובקרה בנוגע לתקינות המידע ואבטחתו.

התשתית שלך עם הטאצ' שלנו – זה בפשטות, הסיפור של סינופיה טכנולוגיות.

גלילה לראש העמוד