שירותי מומחה ומיקור חוץ.
מערך תפעולי נרחב לאספקת שירותי מיקור חוץ IT 24/7, לארגונים המעוניינים לתחזק את מערך המחשוב באופן מיטבי ולהשקיע את כל המשאבים בהשגת היעדים העסקיים
השותפים שלך לדרך
שירותי מומחה ומיקור חוץ
מערך תפעולי נרחב לאספקת שירותי מיקור חוץ IT 24/7, לארגונים המעוניינים לתחזק את מערך המחשוב באופן מיטבי ולהשקיע את כל המשאבים בהשגת היעדים העסקיים
- שירותי מומחה בתקן 27001
- HELP DESK
- ניהול אתרים שעתי גמיש
שמירה על נכסי המידע הארגוני, זמינות חסרת פשרות, יכולת התרחבות
וגידול וגמישות בביצוע שינויים בהתאם להחלטות העסקיות
עולם הטכנולוגיה ומערכות מידע עובר שינויים במהירות מטורפת, מה שמוביל לצמיחה מחד של מחלקות אלה בארגונים השונים ומאידך לעומס גדול אשר נגרם בעקבות מחסור בעובדים או בידע הדרוש להתמודד עם נטל התחזוקה הגדולים והמשמעותיים. ככל שהעולם הזה הולך ומתפתח כך גם המשמעות של בסיס הנתונים בחברות גדלה, הסיבה לכך הינה שישנן יותר אפשרויות לפרצות אבטחה דמוי מתקפת פישיניג וכדומה.
לכן, לטובת כל הצרכים הללו הקמנו בחברת סינופיה את מחלקת שירותי מומחה, שמיועדת עבור כל צורך קיים בחברה, החל מניהול מלא של יחידות המחשוב ועד לקיחת אחריות על כתיבת נהלים ומתודולוגיה של תחום המחשוב ומערכות המידע בארגון.
מיקור חוץ ושירותי מומחה
שירותי IT מנוהלים
שירותי IT מנוהלים
ניהול נכון של זירת ה-IT הוא קריטי ומהווה מפתח לניהול כל המשאבים האחרים. בזכות המתודולוגיה והיכולת של צוות המומחים שלנו שנושמים וחיים את עולם הטכנולוגיות כשני עשורים, אנו יכולים להוביל ארגונים אל עבר המטרות העסקיות שלהם
- ניסיון מוכח של שני עשורים בעולמות ה-IT ומאות לקוחות מרוצים
- שותפות לדרך כערך מהותי באסטרטגיה העסקית שלנו
- ניהול נכון ומבוקר של תקציב ה-IT
יישום פרויקטי ליבה
מרחב הפעילות של סינופיה טכנולוגיות כולל היצע רחב של שירותים ופתרונות, אשר כולם נבדקו בקפידה טרם בחירה
שירותי IT מנוהלים
מרחב הפעילות של סינופיה טכנולוגיות כולל היצע רחב של שירותים ופתרונות, אשר כולם נבדקו בקפידה טרם בחירה
תקן 27001
מרחב הפעילות של סינופיה טכנולוגיות כולל היצע רחב של שירותים ופתרונות, אשר כולם נבדקו בקפידה טרם בחירה
SINOPIA - ניסיון מצטבר של עשרות שנות IT בארגון שלכם.
שירותי IT מנוהלים
שירותי IT מנוהלים
ניהול נכון של זירת ה-IT הוא קריטי ומהווה מפתח לניהול כל המשאבים האחרים.
בזכות המתודולוגיה והיכולת של צוות המומחים שלנו שנושמים וחיים את עולם
הטכנולוגיות כשני עשורים, אנו יכולים להוביל ארגונים אל עבר המטרות
העסקיות שלהם/
- ניסיון מוכח של שני עשורים בעולמות ה-IT ומאות לקוחות מרוצים
- שותפות לדרך כערך מהותי באסטרטגיה העסקית שלנו
- ניהול נכון ומבוקר של תקציב ה-IT
outsourcing מתחיל באנשים
ההון האנושי של סינופיה בשירותי התמיכה
אנשי התמיכה של סינופיה נמצאים בארגון שלכם באופן קבוע ואחראים על הניהול וטיפול שוטף במשתמשים פנימיים וחיצוניים ומבטיחים את עבודתם השוטפת בארגון או מחוצה לו. מדובר באנשים בעלי ניסיון בעולמות הIT שעוברים הכשרות ובאופן שוטף ונמצאים כל הזמן בתהליך למידה, במטרה לאפשר להם לתת מענה לכל בעיה שצצה בתשתיות הארגון. תחומי האחריות והכמות של אנשי הצוות תיקבע בהתאם לצרכים ומטרות הארגון.
צוות הסיסטם של סנופיה לשירותכם
בכל אתר/ארגון יש לנו צוות המונה אותו מוביל איש סיסטם בכיר שהוא המנהל האופרטיבי של האתר. תחתיו פועל צוות הסיסטם והתמיכה, בהובלתו של ראש צוות, הנותן שירות לארגון. כל אחד בחברי הצוות מחזיק בתחומי אחריות ברורים על מנת לייעל את השירות עבור הלקוח
תחומי האחריות של המנהל האופרטיבי
- ניהול מלא של מחלקת המחשוב על החברה.
- מהווה הגורם המקשר בין הארגון לבין סינופיה
- מודע לכל הפרויקטים עתידיים בארגון גם אלה שלא שייכים אליו
- משמש כיד ימנו של המנמ"ר ולכן עליו להבין את צרכי החברה ברמה העסקית.
- מבצע באופן שוטף ניהול ובקרה של עובדי החברה.
- אחראי על תשתיות הליבה.
- לוקח חלק בישיבות תקציב שנתיות הקשורות לתשתיות ליבה ויוודא עמידה ביעדי התקציב במהלך השנה.
צוות התמיכה יהיה מורכב מאיש סיסטם אשר ישמש כראש צוות ועוזרו של איש המנהל האופרטיבי של האתר. כמות אנשי צוות התמיכה תיקבע מראש לפי צרכי ומטרות הארגון.
תחומי האחריות של ראש צוות סיסטם ותמיכה:
- יכיר לעומק את כלל מערכות הארגון.
- ינהל ויתפעל את מערכות הליבה הקשורות ישירות למשתמשים, לדוגמא: ACTIVE DIRECTORY, VPN ועוד.
- ינהל את צוות התמיכה ובשעת הצורך יהווה חלק אקטיבי מהצוות.
- יפגש באופן קבוע עם הנציגים של משתמשי הארגון בשביל להבין איך אפשר לשפר את השירות והתמיכה בשביל לאפשר להם עבודה שוטפת ותקינה.
תחומי האחריות של צוות התמיכה:
- טיפול ותחזוקה שוטפת הן בתשתיות הארגון והן במשתמשי הארגון.
- טיפול בבקשות, תקלות ודרישות של משתמשי הארגון (כולל התקנות של ציוד חדש)
שירותי אאוטסורסינג בסינופיה
שירותי האאוטסורסינג המחשובי שאנחנו מספקים, מאפשרים לצוות ה-IT בארגונים למקד את כל האנרגיה והכישרון שלהם בפרויקטים ומשימות אסטרטגיות של הארגון ולנו להשאיר את ההתמודדות עם הרשת הארגונית ומשתמשי הקצה. כמובן, ששירותים אלה ניתנים בהתאמה אישית לצרכים והמטרות הארגוניות.
שירותי המומחה בחברת סינופיה מורכבים משלושה מעגלים מרכזיים:
- תשתיות ליבה – המורכב מעולמות המחשוב, התקשורת, האחסון, הגיבוי, המשכיות עסקית ו-DR) disaster recovery).
- עולמות אבטחת המידע – המורכבים משירותי הגנת מיילים, גלישה בטוחה, לומדות במקרה של מתקפות פישינג, מניעה של וירוסים עוינים, בקרה על כניסת משתמשים לארגון (NAC), התנהגות משתמשים, פריסת חומות אש פנים וחוץ ארגוניים, data center firewall ו-NSX.
- תמיכה במשתמשי קצה – באמצעות אנשים שלנו שיושבים באתרים פיזית או דרך תמיכה מרחוק, שנועדה לתת מענה טכני בנושאים שונים, לדוגמא: טיפול בבעיות בתחנות קצה. בעצם, במעגל הנ"ל סינופיה באה לתמוך ולתת מענה לחברות וארגונים בצורה קבועה ושוטפת או במקרים קיצוניים שאם לא יתפעלו את האירוע כמו שצריך החברה תקרוס.
שלושת המעגלים הללו נבנו על בסיס הידע והניסיון שצברנו על פני שני עשורים והם מאפשרים לנו לספק לארגונים מערך שירותים הוליסטי בצורה מותאמת לכל מטרה וצורך הקיים בארגון, כגון: שירותי IT מנוהלים באופן מלא, שירותי מומחה ברמת Level 2 ( תמיכה מעמיקה יותר, מדובר במומחים בעלי שיטות ניתוח טכניות מתקדמות לפתרון בעיות) ושירות עבור פרויקטים ספציפיים באמצעות אפיון, יישום ומכירה של הפתרון.
ניהול IT דורש תשומת לב 24/7 גם כשמערכות שלכם לא עובדות חשוב להיות עם יד על הדופק שמא תיפלו למתקפה או שהמערכות שלכם יקרסו. כמו כן, גם במקרים שבהם הצוות שלכם עובד מרחוק והוא זקוק לגישה למערכות ולמסמכים של הארגון מחוץ לשעות הארגון. לכן, חשוב שיהיה גוף IT שייתן תמיכה רציפה לכל אחד מהמקרים.
אז אם אתם רוצים להשאיר את כל צרות ה-IT בידיים אמינות וליהנות מהשקט תוך התרכזות מוחלטת במטרות הארגוניות, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום וליהנות משירותי IT לעסקים במיקור חוץ.
הלקוחות שלנו - לא נגענו
דברו איתנו