תשתיות ליבה

שרתים

תשתיות ליבה

שרתים

שרתים יכולים להציע ניהול טוב יותר של משתמשים, מחשבים אישיים ותוכנות ברשת הארגונית, כמו כן הם יכולים לשפר את רמת האבטחה בחברה. זה יכול להיות כרוך ברמת השקעה הן מבחינה הכספית והן מבחינה של בחירת פתרון נכון, כזה שישרת את המטרות של הארגון. לכן, הקפידו לחקור את הפתרונות השונים לפני שאתם מחליטים לצלול פנימה. לחברת סינופיה טכנולוגיות יש ניסיון רב בהתאמת השרת הנכון לצורך של הארגון תוך התחשבות בתקציב ובסביבה הקיימת, לפרטים נוספים פנו אלינו ונשמח להתאים את הפתרון המדויק עבורכם.

שרתים בארגון

כשאתם יושבים במסעדה ומזמינים אוכל, המלצר מביא לכם את מה שביקשתם, כך בדיוק קורה ברשת.

רק שהשרת לא מביא ללקוח אוכל אלה מספק לו את התוכן המבוקש.  במסעדה אתה הלקוח שמזמין אוכל, אך ברשת המכשיר שלך הוא הלקוח והמערכת המספקת את התוכן היא השרת.

ברשת, ישנם סוגים רבים של שרתים, כמו: שרת דואר, שרת אינטרנט, שרת אפליקציות, שרת מסד נתונים ועוד. כולם בלי יוצא מן הכלל עובדים לפי הליך "מודל – תגובה " לבקשה בלבד, כלומר כאשר מישהו יבקש מהשרת משהו הוא יפרש את זה לפעולה בהקשר לבקשה ולאחר העיבוד הוא יחזיר את התגובה. כיום, המודל הנפוץ ביותר הינו

מודל שרת לקוח

"מודל-שרת-לקוח", שבו הלקוח הוא המשתמש השולח כל בקשה ואז השרת מאמת את הבקשה ובונה את התגובה לפי הבקשה ומחזיר תשובה ללקוח. לדוגמא: משתמש לוחץ על קישור בזמן הגלישה באינטרנט ובינתיים מאחורי הקלעים קורים מספר דברים: הבקשה לדף האינטרנט מועברת לשרת האינטרנט המתאים, השרת שולף ומרכיב את דף האינטרנט ומשדר אותו מחדש באמצעות פרוטוקול כמו HTTP ולבסוף, הדפדפן של המשתמש מקבל את הנתונים וממיר אותם ומציג את הדף המבוקש למשתמש.


כיום, שרתים מבצעים מספר משימות חיוניות ומהווים חלק מכריע בתשתית ה-IT של כל הארגון. הם בעצם הסיבה שטכנולוגיית התקשורת נהפכה לכל כך מתקדמת בשנים האחרונות. בזכות השרתים, ניתן לאתר כל פיסת נתונים, כל אימייל, כל אתר ובוא נודה בעובדות – בלי השרתים האינטרנט לא היה קיים. וככל שהשרתים מתפתחים, כך גם הטכנולוגיה הסובבת אותם, זוכרים את הענן? הוא התאפשר בזכות התפתחות השרתים.

תועלות שרתים בארגון

  • שרת מונע אובדן נתונים באמצעות גיבוי נתונים אוטומטי ומאפשר לארגון לאחזר בקלות קבצים שנמחקו ולשחזר גרסאות קודמות.

  • שרת מספק אבטחה לרשת הארגונית ע"י הגבלת גישה רק למשתמשים אשר רשאים לגשת למידע.

  • השרת מאפשר לארגון לספק גישה לאינטרנט במהירות גבוהה.

  • השרת נותן למשתמשי הארגון את היכולת לקבל גישה לנתוני הארגון בכל מקום שהם נמצאים בו, דבר המשפר את התפוקה בצורה משמעותית.

התשתית שלך עם הטאצ' שלנו – זה בפשטות, הסיפור של סינופיה טכנולוגיות.

גלילה לראש העמוד