תשתיות ליבה

שולחן עבודה וירטואלי - DASS

תשתיות ליבה

DAAS- desktop as a service

אז מה זה שולחן עבודה וירטואלי?

הצרכים הפנימיים של כל ארגון הביאו להתפתחות סביבות עבודה עבור משתמשי הקצה, וגמישות תפעולית התאפשר להם להתחבר מכל מקום, בכל זמן ובצורה מאובטחת אל מרכזי הנתונים של הארגון.  אנו בסינופיה מאמינים כי אין פתרון אחד התואם לכלל התרחישים והארגונים, לכן אנו מחזיקים את הידע בשתי סוגי הפתרונות: הראשון, פתרון ענן מלא – שבו כל התשתית ואפליקציה נמצאים בענן. השני, פתרון ענן חלקי (on premise) ובו התוכנה, הציוד והניהול באחריות בלעדית של הלקוח.

יתרונות השולחן הוירטואלי

במשך שנים רבות עולם המחשוב האישי לא עבר שינוי מהותי והסיבה לכך הינם הקשיים שנוצרו מאפליקציות LEGACY ו-ממשקי חיבור ישרים לאותם רכיבי חומרה אישיים. ואילו היום המצב התחיל להשתנות כתוצאה מצרכים פנימיים של הארגון ליצור סביבת עבודה עבור משתמשי הקצה, גמישות תפעולית, התאפשר להם להתחבר מכל מקום, בכל זמן ובצורה מאובטחת אל מרכזי הנתונים של הארגון. צורך אשר הוביל לפתרון -DAAS – DESKTOP AS A SERVICE.

אז מהם יתרונות השולחן הוירטואלי?

  • כאשר עובדי הארגון מתחברים לשולחן עבודה וירטואלי ה-DAAS שומר את כל נתוני המשתמש תוך כדי שהוא מבטיח חווית משתמש עקבית ללא קשר לסוג המכשיר ממנו העובד התחבר.
  • בעקבות מתקפות הסייבר הולכות וגדלות תוך התמקדות בגורם האנושי, פתרון ה-DAAS הינה אפשרות אבטחה אטרקטיבית, מכיוון שהמידע ויישומים הקריטיים נמצאים בענן ולא במכשירים של משתמשי הקצה.
  • בחירה בפתרון זה משחררת את צוות ה-ITמניהול הטכנולוגי של הפתרון מכיוון שהוא מנוהל ע"י הספק.
  • המשכיות עסקית, הפתרון מספק למשתמשי הארגון גישה מאובטחת כל הזמן דרך הענן. מה שאומר שבמקרה של אסון לוגי, פיזי או בכל מקרה חירום אחר, עובדי הארגון עדיין יוכלו לגשת לשולחן העבודה הווירטואלישלהם מכל מקום.

פתרון DAAS מול פתרון VDI

DAAS – desktop as a service

VDI – virtual desktop infrastructure

פתרון ה-  DAAS  ואילו פתרון ה-VDI  הינם פתרונות המספקים שולחנות עבודה וירטואליים עננים.

סביבת ה-VDI מתוחזקת וממוקמת באתר המנוהל ע"י צוות ה-IT של החברה, מה שאומר ששם לארגון יש שליטה מלאה על החומרה ואילו סביבת ה-DAAS משחררת את צוות ה-IT של החברה מניהול הטכנולוגיה והחומרה מכיוון שהיא מטופלת ומנוהלת על ידי הספק.

אנו מאמינים בחברת סינופיה כי אין פתרון אחד התואם לכלל התרחישים והארגונים, לכן אנו מחזיקים את הידע בשתי סוגי הפתרונות: הראשון, פתרון ענן מלא – שבו כל התשתית ואפליקציה נמצאים בענן. השני, פתרון ענן חלקי (on premise) ובו התוכנה, הציוד והניהול באחריות בלעדית של הלקוח.

התשתית שלך עם הטאצ' שלנו – זה בפשטות, הסיפור של סינופיה טכנולוגיות.

גלילה לראש העמוד