אבטחת מידע בארגון

פיתרון proofpoint - לומדה ומודעות

אבטחת מידע

Proofpoint מודעות הגורם האנושי

במהלך השנה האחרונה, הגדילו פושעי הסייבר את כמות המתקפות שלהם, כאשר יותר מ-90% מהתקפות מתבצעות דרך האימייל, בהתמקדות בגורם האנושי דרך טקטיקות חדשות. התוקפים מעלים כל פעם שלב ועל מנת להחמיר את המצב הם משתמשים בכתובות URL זדוניות לקמפיינים גדולים.

לכן חשוב לעלות את המודעות של משתמשי הארגון באמצעות לומדות אינטראקטיביות. סינופיה מאמינה שדרך הפתרון שמציעה חברת Proofpoint ניתן לשנות את ההתנהגות של משתמשי קצה ובכך למנוע נזקים עתידיים בארגונים.

באמצעות בידוד הדפדפן ניתן לבודד אתרים מסוימים או יישומי ענן. בעוד שמשתמשי הארגון ניגשים בבטחה לדואר ואינטרנט, אתם משפרים את האבטחה בארגון. פתרון ייחודי זה מגן עלייך מפני תוכנות ותוכן זדוני. זה מבטל העלאות והורדות, מונע גניבה ואובדן של נתונים רגישים.

הערכת נקודות התורפה של המשתמשים באמצעות מתקפות מדומות בחינת ידע המשתמשים באמצעות משחקים אינטרקטיבים    העלאת המודעות הביטחונית באמצעות חומרים הניתנים להתאמה אישית.

הגנה על אנשים - Proofpoint

בין אם מדובר באיומים רחבים או ממוקדים; בין אם הם מועברים באמצעות דואר אלקטרוני, מדיה חברתית, אתר אינטרנט, אפליקציית ענן או בדרכים אחרות

בין אם התוקפים מונעים מרווח כספי או אינטרסים לאומיים, הטקטיקות החברתיות עובדות פעם אחר פעם. קורבנות לוחצים על לינקים זדוניים, מורידים קבצים לא בטוחים, מתקינים תוכנות זדוניות, מעבירים כספים וחושפים מידע רגיש אשר גורמים לנזקים עצומים.

חברת Proofpoint מגנה על הנכסים הכי גדולים של החברה – האנשים שלה. עם חבילות מבוססות ענן, היא מסייעת למגוון חברות ברחבי העולם להפסיק איומים ממוקדים, להגן על הנתונים שלהם ולהפוך את המשתמשים ליותר חכמים במקרה של מתקפות סייבר.

ללא הכשרה מתאימה, עובדים עשויים ללחוץ על מיילים לפני שהם חושבים או מבינים על מה הם בדיוק לחצו דבר אשר עלול לגרום לנזקים גדולים לחברות וארגונים השונים.

לכן, חברת Proofpoint החליטה לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה ודרך ממשק יעיל ופשוט היא באה ללמד ולחנך את משתמשי הארגון כיצד להתמודד במתקפות סייבר ומה עליהם לעשות בשביל להימנע מהם מראש.

איך עובדת הגנת Proofpoint

במקום לתקוף מערכות או תשתיות מחשוב, הפושעים מעדיפים להתמקד בגורם האנושי דרך טקטיקות חדשות – סקרנות ואמון אשר גורמים לאנשים ללחוץ, להוריד, להתקין, להעביר כספים מה שעשוי להוביל לנזקים חסרי תקדים.

התקיפות מתבצעות ברמת המקרו דרך מסעות פרסום מאסיביים ברשתות החברתיות, ואילו ברמת המיקרו, מתקפות ממוקדות דרך הונאות בדואר האלקטרוני. גם במתקפות על פלטפורמות מבוססות ענן הם מסתמכים על טעות אנושית וחוסר זהירות אשר תעזור להם להסתנן למערכות של הארגון ובכך תעקל על הונאה והגניבה.

לימוד התגוננות

לימוד ההתגוננות מתבצע דרך מבחנים, אימונים ומשחקים אינטראקטיביים.  החברה דואגת ללמד ולעלות את המודעות של משתמשי הארגון בנושאים השונים בתחום אבטחת מידע.

הפלטפורמה של Proofpoint קיימת במגוון שפות והמשתמשים יכולים לענות על כל אחד מאימונים מכל מכשיר. כמו כן, החברה דואגת להיות מודעת לטרנדים חדשים הקיימים בעולם הסייבר ובהתאם לכך היא משנה את חומרי הלימוד.

הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן וכיום יותר מ90% מהמתקפות מתבצעות דרך המייל, לכן חשוב לעלות את המודעות בנושא בקרב משתמשי הארגון.

התשתית שלך עם הטאצ' שלנו – זה בפשטות, הסיפור של סינופיה טכנולוגיות.

גלילה לראש העמוד