איציק שמאי הכהן

איציק שמאי הכהן

מנכ"ל משותף בסינופה

עבודה מאובטחת מהבית בזמן קורונה

עבודה מאובטחת מהבית

ימים מאתגרים עוברים על מדינת ישראל.  מאז שנגיף הקרונה נכנס לחיינו בסערה, החיים של כולנו עוברים טלטלה ובכל בוקר אנו קמים למגבלות או חוקים חדשים. הריחוק החברתי הנגזר עלינו גרם לחברות רבות לסגור מקומות עבודה ומשרדים המאכלסים מאות ואלפי עובדים ולהעביר את ברי המזל שבניהם לעבודה מהבית.

כיום, חלק לא מבוטל מהמועסקים בישראל עבר או בתהליכי מעבר לעבודה מהבית ויש כאלה שעתידים לעבור.

הסיכונים בעבודה מהבית

העובדה שרוב המועסקים מהבית הם עובדי ארגונים גדולים, שעבודתם מתבצעת אל מול מחשב המחובר מרחוק – גורמת לכאב ראש אדיר למנהלי האבטחה בארגון, ובאופן טבעי מעסיקה אותם באופן יומיומי.

אז אם אתם עובדים מהבית או מנהלים שאמורים לקבל את ההחלטה הזאת עבור העובדים, קבלו כמה טיפים שיקלו עליכם את החיים:

  • רוחב הפס  – דאגו לרוחב פס כמה שיותר רחב. במידת הצורך תתחבר כמות גדולה של משתמשים מחוץ לארגון ולכן יש לבחון את נושא רוחב הפס, טרום המעבר.
  • חיבור מאובטח – ופה עקב אכילס של ארגון המאפשר לעובדיו לעבוד מרחוק. על מנת ליצור חיבור נכון ומאובטח של משתמשי הארגון יש לנקוט במספר אמצעים, כגון: חיבור one time password או two factor authentication. זכרו כי בנוסף, חלק לא מבוטל מההאקרים כיום מכוון את מתקפותיו אל הגורם האנושי בארגון שחייב להיות מיומן ולקבל הדרכות ממה להיזהר – גם שהוא עובד מהארגון ובטח שהוא כובד מהבית
  • שרידות קווי תקשורת – חשוב לנקוט באמצעי זהירות בנוגע לשרידות קווי התקשורת על מנת ליצור רציפות לגישה למידע עבור המשתמשים.
  • המשכיות עסקית – המידע צריך להיות נגיש כל הזמן ובכל מקום – בצורה הזו תגנו על החברה

סינופיה – השותף שלכם לדרך

סינופיה טכנולוגיות סייעה למאות לקוחות במקרים של כשלים פיזיים, לוגיים, אסונות ומצבי חירום עד כמה שניתן ביחס לאיום – גם ברמה הכלכלית וגם ברמת המידע. לכן, במידה ונתבקשתם לעבוד מהבית אתם לא צריכים להתמודד עם זה לבד. פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע.

גלילה לראש העמוד