שירותי מומחה

אפיון ויישום פרויקטי ליבה

אפיון ויישום פרוייקטים

עולם הטכנולוגיות, המחשוב והתשתיות ליבה הינם עמודי התווך בכל ארגון, מאחר והם מתקשרים עם כל אחד ממשתמשי הקצה בצורה כזו או אחרת.

בזכות הניסיון רב השנים שצברנו בסינופיה והמתודולוגיה, שמלווה אותנו בכל אחד מהפרויקטים שביצענו יש לנו את היכולת לבצע כל פרויקט בצורה הטובה, הנכונה ומותאמת לצרכים והמטרות הארגוניות.

כבר בתהליך האפיון אנו יודעים להסתכל על המצב הקיים בצורה רחבה תוך הבנת הצרכים העתידיים והתאמת הפערים בין הצרכים לבין המצב בפועל. אנו מאמינים שלימוד סביבת ה-IT הקיימת היא תנאי מקדים והכרחי לפני שמגיעים למסקנות. לכן, אנו משקיעים מאמץ כדי לחקור את הסביבה, החל מהתשתית דרך היישום ועד למשתמש.

אפיון ויישום פרויקטי ליבה

תכנון נכון ושילוב מאוזן של עולמות הטכנולוגיות, המחשוב ותשתיות הליבה יאפשרו לכם לעבוד בצורה יעילה יותר ולמקסם כל פרויקט.

כיוון שתכנון פרויקטי ליבה בצורה נכונה ומבוקרת הוא קריטי וחשוב, הקמנו בסינופיה מרכז טכנולוגיות שמטרתו – לאפיין, לתכנן וליישם פרויקטים שונים בעולמות אלה.

בסיום תהליך הלימוד, אנו מתחילים בביצוע אנליזה, שמטרתה לאתר כשלים וסיכונים קיימים ופוטנציאלים. לאחר מכן, אנו עוברים לשלב התכנון שבו אנו עובדים על מסמך SOW תוך התחשבות בשיקולי תקציב, זמינות, פוטנציאל התרחבות עתידית, הבטחת ואבטחת המידע.

בעצם הלקוח מקבל תמונת מצב אשר תשקף במדויק את הפרויקט בסיומו. המטרה שלנו היא לבנות פתרון שיהיה מעוצב ובנוי בצורה הטובה ביותר כי רק כך הארגון יוכל להגיע לכדי יעילות תפעולית מוגברת.

לאחר התכנון, מגיע שלב המימוש, קרי התקנה והטמעה של הפתרון עד להגעת תוצר סופי התואם את הגדרות המסמך וכל זה באופן מבוקר ובמינימום הפרעות להתנהלות העסקית.

מעתה ואילך אנו עומדים לרשות הארגון, במתן שירותי IT וניהול הסביבה החדשה בצורה שוטפת ויומיומית על ידי צוות המומחים של חברתנו. חשוב לציין, שאפשר לבצע ניהול ובקרה של הסביבה החדשה גם מרחוק וכל  זאת ללא צורך להעסיק אנשי מקצוע בתוך הארגון.

סינופיה - עושים אתכם דרך

אין ספק שאתם יכולים לראות את הפרויקטים מהסוג הזה כהשקעה לכל דבר בהצלחה העתידית של הארגון, לכן אל תעקלו בו ראש, בחרו נכון את השותפים שילכו אתכם לאורך כל הדרך ושידעו להתאים את צרכי הארגון באופן של עלות תועלת מקסימלית.

במידה וקיים או מתוכנן בארגונכם פרויקט גדול על הפרק ואתם מחפשים שותף שייתן לכם שקט, ביטחון מלא ובנוסף כמובן את הפתרון האידיאלי שישרת את מטרות הארגון , צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להציע לכם חבילת פתרונות בליווי צוות המומחים שלנו.

התשתית שלך עם הטאצ' שלנו – זה בפשטות, הסיפור של סינופיה טכנולוגיות.

גלילה לראש העמוד